برگزاری اولین جلسه ی شورای آموزگاران در سال تحصیلی 1402-1401

اولین جلسه ی شورای آموزگاران در سال تحصیلی 1402-1401 با نام خدا و صلوات بر محمد صلی الله علیه و آله و آل محمد صلی الله علیه مورخ 1 شهریور ماه 1401 در محل سالن دبستان برگزار شد. ابتدا مراسم قرائت زیارت عاشورا طبق روال چهارشنبه های هر هفته انجام شد و مدیریت دبستان از فعالیتهای تابستانی همکاران تقدیر و تشکر نمود، به خصوص در قسمت عمرانی مدرسه که زحمات بسیاری کشیده شده و فضای فیزیکی مدرسه متحول شده است. سپس عرض خیر مقدم خدمت همکاران جدیدالورود داشتند و تقدیر و تشکر از همکارانیکه امسال افتخار همکاری با ایشان را نداریم. در ادامه با توجه به اطلاع رسانی قبلی موارد زیر از همکاران خواسته شد:

  • با توجه به اینکه گروه ها و کلاس ها در  شبکه شاد تا ۲۰ شهریور حذف خواهد شد از همکاران تقاضا می‌شود فعلاً گروه کلاسی سال جدید را در فضای سروش تشکیل داده تا اطلاع رسانی به موقع انجام شود.
  •  برنامه ریزی  شده که  هر روز دو کلاس در دو تایم جداگانه جلسه توجیهی حضوری برای اولیا داشته باشند این جلسات از تاریخ ۲۱ لغایت 30 شهریور برگزار می شود.
  • طبق برنامه ریزی با همکاران کلاس اول همزمان با جلسه توجیهی  و معارفه با اولیا، دانش آموزان هم  حضور داشته باشند.
  • برای جشن شکو فه ها و غنچه ها هم  برنامه ریزی  می‌شود و در هوای آزاد، معارفه و جشن برگزار خواهد شد و آموزگار مربوطه نحوه آموزش مجازی و حضوری را برای خانواده‌ها توضیح خواهد داد.
  • پیش‌نویس برنامه هفتگی دانش آموزان از نظر ساعت هنر و ورزش و…. مشخص شده و همکاران محترم با توجه به این پیش نویس خودشان با سلیقه و خلاقیت برنامه ریزی را انجام دهند و مدرسه را در جریان برنامه خود قرار دهند و یک نسخه هم  تحویل دفتر دبستان شود.  برنامه ی هفتگی که از طرف موسسه پیش بینی شده خدمت همکاران داده شد.
  • همکاران در هر پایه سرگروه مشخص بفرمایند و جلسات سرگروه های آموزشی پایه ها را هم به صورت مجازی یا حضوری داشته باشند که با تبادل تجربیات بهترین تصمیم گیری انجام شود.
  • برای همکاران جدیدالورود سایت تبار و سایت هوشمند مدرسه توضیح داده شد که جلسه ی توجیهی هم متعاقبا برگزار می شود.
  • همچون سال‌های قبل که اعضا انجمن و همکاران و دانش آموزان برای جشن عاطفه ها همکاری می‌کردند  چنانچه مایل بودند در این زمینه همکاری داشته باشند.
  • وسایل علوم آزمایشگاهی و کیت ریاضی موجود در آموزشگاه معرفی شد و از همکاران خواسته شد چنانچه وسیله ای نیاز دارند که در مدرسه وجود ندارد برای  معاون آموزشی  دبستان لیست بفرستند که تهیه شود.

جلسه با جمع آوری نظرات همکاران و ذکر صلوات و پذیرایی به پایان رسید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.5/20