برگزاری روز شکوفه ها و آشنایی نوگلان با دبستان

امام علی (ع):علم بی نیازی از هر چیزی است‌.

بالاخره با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت گروه های ۵ نفره در چهار نوبت و با رعایت فاصله های اجتماعی روز اول بازگشایی مدرسه فرا رسید…..

با فضا سازی و تزیینات مخصوص جشن شکوفه ها تمامی مدرسه پر از شور و هیجان شد.

با تلاوت قرآن سکوتی زیبا بر فضای مدرسه حکمفرما شد. پس از آن با نواختن سرود جمهوری اسلامی همه همصدا با غرور و افتخار ملی سرود را خواندند. بعد از تذکر نکات بهداشتی و تذکرات لازم جهت حضور در محیط مدرسه مدیر مدرسه چند لحظه ای با دانش آموزان عزیز در خصوص مدرسه و روز شکوفه ها صحبت کردند و بعد از خوش آمدگویی و آرزوی سالی مفرح، دانش آموزان با توجه به کلاس بندی و تنظیم برنامه ای که از مدت ها قبل آماده شده بود با دکور روز شکوفه ها عکس یادگاری گرفتند و پس از عبور از دروازه قرآن وارد کلاس ها شدند دقایقی تمرین دست ورزی در دفتر مشق خلاق داشتند و برای شروعی جدید، عزم خود را جزم نمودند تا سالی پر از موفقیت را برای خود و خانواده و ما مسئولین رقم بزنند.

در ادامه آموزگار دقایقی با والدین محترم صحبت نمودند و دانش آموزان عزیز به همراه آموزگار خود از قسمت های مختلف دبستان بازدید کردند و با نحوه استفاده از آبخوری ها، سرویس ها و کتابخانه و محیط مدرسه آشنا شدند و هدیه خود را از آموزگار محترم دریافت نمودند.

فضای مجازی، کانال ارتباطی آموزشگاه در سروش و سایت دبستان به اولیا محترم نیز معرفی شد .

درپایان از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای شکوفه های گلستان علم و دانش در مدرسه امام حسین (ع) ۲ را خواستاریم . 3 شهریور ماه 99


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20