برگزاری سومین شورای آموزگاران شهریور ماه 99

 

سومین جلسه شورای آموزگاران مورخ 11 شهریور ماه 99 با نام خدا و عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام و آرزوی قبولی عزاداری ها بصورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد.

ابتدای جلسه از زحمات همکاران که عملاً از روز عید غدیر گروه های کلاسی در سامانه سروش را آغاز نموده اند و مرور دروس سال قبل انجام شده است تشکر شد و موارد زیر به اطلاع همکاران رسانده شد:

ظاهرا شروع کلاس ها با وضعیت قرمز خواهد بود که به صورت مجازی در سامانه شاد برگزار می شود و با پخش زنده که به روز رسانی شده است انشاالله مشکلات تدریس آنلاین برطرف می شود.

برنامه ریزی روز شنبه ۱۵ شهریور 99 زنگ شاد را خواهیم داشت.

در شرایط زرد که بیشتر مبنای برنامه‌ریزی کلاس‌ها را باید برای این شرایط برنامه ریزی نمود حضور دانش آموزان با ۵۰ درصد به صورت زوج و فرد و با در نظر گرفتن پنجشنبه ها در مدارس امام حسین علیه السلام می باشد و سعی خواهد شد چنانچه شرایط زرد به وجود آمد اولویت در پیش بردن تدریس ها باشد که تدریس دروس حضوری انجام بگیرد.

در شرایط قرمز امکانات اینترنت در مدرسه فراهم شده و همکاران می توانند بدون حضور در دفتر مدرسه به کلاس خود مراجعه و تدریس آنلاین و آفلاین داشته باشند و ساعت تدریس آنلاین در ابتدایی ۲۵ دقیقه است از همکاران عزیز تقاضای موکد دارم از حضور دانش آموزان در فضای مجازی اطمینان حاصل نمایند .

نوبت دهی تحویل کتب درسی این آموزشگاه ۲۳ شهریور ماه می باشد که ما در همان روز بسته بندی خواهیم کرد و از روز ۲۴ شهریور 99 دوشنبه هست لغایت ۲۶ شهریور طی سه روز با نوبت دهی که در گروه معلمان اعلام خواهیم نمود دانش‌آموزان به صورت کلاسی و با فاصله های اجتماعی کتاب را از آموزگار خود تحویل می‌گیرند در ضمن ملاقات معلم و دانش‌آموز هم خواهد بود .

مجددا یادآوری می کنم اگر دانش آموزی در کلاس حضور مجازی ندارد حتماً با ایشان تماس تلفنی بگیرید و مدرسه را در جریان بگذارید که پیگیر باشیم.

معرفی ویدیو ویدیو های تدریس ویدیو تبار و کانال های آموزشی شاد که برترین تدریس ها را بارگذاری می‌کنند هم مکمل کننده تدریس های معلم خواهد بود حتماً به بچه ها تاکید بفرمایید پروفایلشان عکس پرسنلی با لباس فرم مدرسه باشد برنامه شاد با ورژن جدید پنجشنبه رونمایی می شود.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان به صورت مجازی برگزار می شود کسانی که مایل هستند عضو انجمن اولیا مربیان آموزشگاه شوند به صورت کاندید در هر کلاس اعلام بفرمایید و سپس با معرفی خود در کلاس مجازی و رای گیری یک نفر از اولیا کلاس خودتان را به عنوان نماینده به مدرسه معرفی بفرمایید و حتماً ذکر کنید که از شرایط عضو شدن در انجمن مطلع باشد شرایط لازم متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران و رعایت حجاب و الگو بودن برای دانش آموزان و ترجیحاً مدرک فوق دیپلم به بالا، داشتن وقت آزاد برای حضور در مدرسه هر ماه یک یا دو روز می باشد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20