برگزاری نهمین جلسه ی شورای آموزگاران به صورت مشترک و با دعوت از خانواده ی شهدای دبستان

نهمین جلسه ی شورای آموزگاران به صورت مشترک با انجمن اولیا و با دعوت از خانواده ی شهدایی که فرزندشان در مدرسه حضور دارد برگزار شد. جلسه ی شورای آموزگاران  با عناوین تجلیل از خانواده ی شهدا، درمحضر قرآن، تولید محتوای الکترونیکی، ارزیابی از فعالیت های جابر و فرصت های متنوع یادگیری، برنامه برای پیشگیری از آسیب های چهار شنبه سوری مورخ 22 اسفندماه 1400 در دبستان برگزار شد.

ابتدا با ورود هر مهمان برگه های ختم قرآن تلاوت و سپس توسط همکاران زیارت عاشورا قرائت گردید. (سفارش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف : خیمه های قرآنی به پا کنید) مدیریت دبستان با عرض خیر مقدم به حاضرین به ویژه خانواده های شهدا، ابتدا به رسم حلقه ی صالحین با ذکر خاطره ای از شهدا و حکایتی به صورت تلنگر یاد آور وظایف کارکنان مدرسه جهت تربیت دینی واسلامی شدند و بعد از آن موارد زیر اشاره شد:

  • فعالیت رسمی دبستان تا تاریخ 25 اسفند ماه ادامه دارد، طبق سفارش معاونت آموزش ابتدایی وزارت ، طرح عید و داستان جایگزین پیک های دانش آموزی شده است و تکلیف دیگری برای بچه‌ها داده نشود.
  • با تشکر از همکارانی که در زمینه ی طرح و برنامه ها شرکت کردند و فعالیتی ارائه نمودند، از سایر همکاران که برای تولید محتوا تهیه ی فیلم دارند تقاضا می شود تا آخر هفته به دبستان معمار زاده تحویل دهند.
  • فعالیت های مهارت های زندگی هفته ی سوم فروردین، بعد از تعطیلات نوروزی تحویل و به دبیرخانه ارسال خواهد شد.
  • از همکاران تقاضا می شود با هر ترفندی که خلاقانه می توانند برای جلوگیری از آسیب های چهار شنبه سوری برنامه ریزی کنند تلاش داشته باشند، همچنین برای صرفه جویی در مصرف آب در خانه تکانی ها بچه ها را راهنمایی نمایند.
  • با توجه به حضوری شدن مدارس و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان، جشن تکلیف دانش آموزان کلاس سوم در محل نمازخانه ی دبیرستان در تاریخ 25 اسفند برگزار خواهد شد.
  • در پایان از خانواده ی شهدای حاضر در جلسه قدردانی شد و با پذیرایی و ذکر صلوات جلسه خاتمه یافت و همکاران نماز ظهر خود را اقامه کردند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20