اختتامیه طرح دوشنبه هایی از جنس نور

طرح معنوی دوشنبه هایی از جنس نور در کلاس سوم ب، خانم پسندیده از روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده آغاز شد و به لطف خدا و همراهی و اشتیاق دانش آموزان عزیز کلاس تا تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ ادامه داشت. در آخرین دوشنبه‌ی سال تحصیلی، دانش آموزان عزیزم آخرین دوشنبه هایی از جنس نور را در حالی اجرا کردند که سوگوار و عزادار رئیس جمهور عزیز و همراهان شهیدشان بودند.
دختران گلم با نوشتن، دلنوشته هایی به رئیس جمهور شهیدشان، از غم و اندوهشان گفتند و از بزرگی و اخلاص مردی گفتند که گرچه او را از نزدیک ندیده بودند اما صفا و صمیمیت و مردمی و مظلومیتش را از زبان بزرگترها و از قاب تلویزیون درک کرده بودند. آنان از رئیس جمهور شهیدشان یاد گرفتند که اگر کار را برای رضای خدا و خالص و بدون ریا انجام دهند بدون شک خریدار اصلی اش خدا خواهد بود. دانش آموزان عزیزم ثواب قرائت قرآن هر روزه ی خود را نیز در این هفته تقدیم به شهدای خدمت کردند در ادامه‌ی این مراسم معنوی، دانش آموزان مداحی و سینه زنی در مورد شهدای خدمت اجرا کردند.
در پایان از دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد و طرح معنوی دوشنبه هایی از جنس نورمان با قرائت فاتحه و صلوات نثار روح بلند شهدای خدمت خاتمه یافت.
پروردگارا
یاریمان کن ادامه دهنده‌ی راه شهیدان مان باشیم و هر کاری را فقط برای رضای خدا و خدمت به خلق انجام دهیم
الهی آمین.
شادی روح بلند شهیدان صلوات
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20